מתכוננים לפסח, מאיפה מתחילים?

 עיתון השבוע בנתניה 19.03.15.jpg 

 

 

מתכוננים לפסח, מאיפה מתחילים?

בהשראת ניקיונות הפסח, אספתי עבורכם את הטיפים שיעזרו לכם להעניק לבית מראה עדכני, מינמליסטי ובעיקר נקי ומרווח, אז אך עוזים את זה נכון? ומאיפה מתחילים? כבר מתחילים...
ישנם שני סוגי אנשים בולטים שמתכוננים לפסח, אלו ששואפים לשפץ את הבית מחדש ולהחליף חדרי רחצה/מטבח/שבירת קירות ועוד. וסוג שנהנה בניקיון יסודי והתאמת הדירה לסגנון אביבי ונקי לקראת הפסח.
במידה ואתם חושקים להכנס לבית משופץ בזמן אז כדאי להתחיל כבר עכשיו.

 

תחילה, תכננו יחד את מה אתם רוצים לשפץ ולהחליף, בניית פרוגראמה בשיתוף בני המשפחה יכול לעזור לכם להבין בדיוק מה אתם חושקים לשפץ. בתכנון מאסיבי הכולל שבירת קירות והחלפת מטבח או חדרי רחצה כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע.
לאחר שתכננתם את גודל השיפוץ ואת האזורים שיטופלו לקראת הפסח יש להכין תקציב עבור כל אחד מהנושאים.

 

מעצב פנים- בחירת בעלי מקצוע טובים ואיכותיים הינה משימה לא פשוטה, ועל כך יש לברור את בעלי המקצוע איתם תרצו לעבוד בשיתוף הפעולה להצלחת השיפוץ. המלצות או אתר עדכני יאפשרו לכם לקבל החלטה טובה יותר.
מומלץ מאוד להיעזר בשירותיו של מעצב פנים שיתכנן שדרוג עיצובי לבית ולחללים המרכיבים אותו ויפיק ממנו את המיטב. בחירה נכונה במעצב המתאים ביותר הוא שלב מהותי בתהליך העיצוב.

 

חדר רחצה- במידה ואתם חושקים בחדרי רחצה חדשים תכננו תחילה את מיקום האסלה/אמבטיה/מקלחון והכיור. תשאלו את עצמכם אם השתמשתם בשנים האחרונות באמבטיה או שאולי הילדים גדלו ועזבו את הבית ובכך תוכלו לבטל את האמבטיה ולהעניק לעצמכם מקלחון גדול ומרווח. בעזרת שינוי זה תוכלו גם כן לתכנן מחדש את חדר הרחצה ולהתאים אותו אליכם כמו כפפה ליד. את חיפויי חדרי הרחצה מומלץ לבחור בצורה נבונה ועכשווית ולשים לב שלא לבחור אריח טרנדי שימאס עליכם אחרי שנה או שניים. 

 

מטבח- הלב של הבית, סביבו מתאספים כל המשפחה ומבלים את רוב היום אם זה בבישול, אכילה, ישיבה עם המחשב הנייד או אירוח. לפיכך תכנון ועיצוב המטבח הוא חלק מאוד מהותי מעיצוב הדירה ומאופן בו תשתמשו בו ביומיום.
מומלץ מאוד לקבוע תקציב מוגדר מראש וזמן סיוום הפרויקט, ככה תוכלו לנהל את התקציב והזמן על פי היכולות שלכם והאמצעים הזמינים לכם.
מטבח במראה קליל ונקי, באמצעות חיפוי ארונות לבנים וידיות אינטגרליות יעניק לכם מראה קליל ומרווח.

 

תאורה- לתאורה יש חשיבות מאוד גבוה בעיצוב הבית, ולכן אם נכנסתם לשיפוץ הדירה ושבירת קירות או החלפת הרצפה תוכלו לשלב גופי תאורה מיוחדים שישרגו את הבית למראה יוקרתי וייחודי.
וודאו כי בתכנון החדש גופי התאורה ממוקמים בתורה נכונה מעל הסלון/מטבח/האי ויתר האזורים ששופצו ותוכננו מחדש. ניתן להכניס גם בשיפוץ נודות תאורה חדשים כמו גופי תאורה שקועי לד במסדרון שיהוו כתאורת הכוונה לבני המשפחה בלילה, או לתכנן תאורת לד היקפי בבית שיאיר את קירות הבית וישדר מראה נעים וחמים.
לתאורה יש משקל גדול בתכנון ועיצוב הבית ומומלץ מאוד לשלב את תכנון התאורה כבר בתחילת העבודה.

 

חדרי הילדים- החלטתם לשפץ והילדים כבר עזבו את הקו? הגיע הזמן להתאים את חדרי הילדים לצרכים שלכם. תוכלו לתכנן לכם חדר משפחה נעים ומרווח לנכדים שימשמש גם כחדר טלווזיה או משחקים. התאמת קונספט לעיצוב ייחודי יתרום להנאה גדולה ובילוי שעות רבות בחדר החדש. אם הכנסתם את העבודה לבית אז בתכנון נכון של נקודות החשמל והתאמת הריהוט הנכון תוכלו ליצור משרד ביתי ופרקטי עבורכם.
פנקו את הילדים בבית או בני הנוער בשיפוץ ונצלו את ההזדמנות לשחק עם צבעים ולהיות יצרתיים, עם זאת כדאי ללכת על צבעים נייטרלים בקירות ולהכניס צבע בכריות, תמונות ואביזרים.

 

ריהוט- עולם הריהוט מציע היום חוויה שונה של פיתוח, שינוי ושדרוג של מערכות ריהוט הבית, ניתן לעצב כל פריט נגרות בהתאמה מושלמת עבורכם. ריבוי האפשרויות מאפשר לנו מרחב רב יותר לתמרון, כך שנוח יותר להביא את הקונספט העיצובי עליו חשבנו לידי ביטוי, עם זאת כדאי ומומלץ להקפיד על בחירת ריהוט נכון עבור הדירה ולהצטייד בתכנית הדירה, בצבעים, בחומרים ובקונספט העיצובי אליו אתם שואפים. בכך תבטיחו בחירת ריהוט נכון ומושכל לדירה החדשה.

 

טיפים וכתבות נוספות תוכלו למצוא באתר הרשמי
www.GIDO.co.il
ובפייסבוק: איתי גידו, עיצוב פנים

צרו איתי קשר